Sieň slávy

Ohliadnutie
za minulými ročníkmi

Oceňované kategórie

Absolútny víťaz

Absolútnym víťazom sa stalo, rovnako ako v predošlých šiestich rokoch, kníhkupectvo Martinus. Bolo ocenené aj v rámci odborovej kategórie ako Mastercard Obchodník roka s knihami.

Víťazi sortimentných kategórií

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA s potravinami

Cenu vyhrala vďaka vysokej úrovni spontánnej znalosti medzi zákazníkmi spoločnosť Lidl Slovenská republika.

Na druhom mieste sa umiestnil Kaufland a na treťom mieste bolo Tesco.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA s drogériou a parfumériou

Víťazom kategórie sa stala spoločnosť dm drogerie markt.

Dm drogerie markt sa medzi zákazníkmi teší vysokej miere lojality. Druhé miesto získala TETA Drogerie a tretie 101 Drogerie.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA s odevmi

Ocenenie v kategórii vyhrala spoločnosť Peek & Cloppenburg. Spoločnosť bola hodnotená v rámci sortimentnej skupiny najlepšie v parametroch dôvery zákazníkov.

Na druhom mieste bol Reserved a na treťom Bonprixshop.eu.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA s obuvou

Víťazom kategórie sa stala spoločnosť DEICHMANN, ktorá zvíťazila vďaka vysokej úrovni spontánnej znalosti medzi zákazníkmi a ich lojalite.

Na druhom stupni sa umiestnilo CCC a tretie miesto obsadila spoločnosť E‑obuv.sk.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA so športovými odevmi a potrebami

Víťazom v kategórii sa stala spoločnosť Sportisimo. Zákazníci spoločnosti Sportisimo v danej kategórii deklarovali najvyššiu mieru lojality a spontánnej znalosti.

Na druhom mieste sa umiestnil Decathlon a na treťom Nike.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA s elektronikou

Víťazom kategórie sa stala spoločnosť NAY, ktorá je medzi zákazníkmi veľmi známa a sú k nej lojálni.

Na druhom mieste skončila Alza.sk a na treťom mieste Mall.sk.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA s knihami

Cenu získal Martinus. Kníhkupectvo sa teší vysokej spontánnej znalosti zákazníkov, ktorí sú tiež najlojálnejší v danej kategórii.

Na druhom mieste bola Panta Rhei a na treťom Megaknihy.sk.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA pre dom, záhradu a chovateľov

Víťazom v kategórii sa stalo OBI. Silnou stránkou reťazca je vysoká spontánna znalosť medzi zákazníkmi a ich lojalita.

Na druhom mieste sa umiestnil Zoohit.sk a na treťom Hornbach.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA s nábytkom a bytovými doplnkami

Cenu získala IKEA, ktorá v kategórii zvíťazila vďaka vysokej lojalite a dôvere zákazníkov.

Na druhom mieste bol Möbelix a tretí sa umiestnil JYSK.

Čerpacia stanica s predajňou

Víťazom kategórie sa stala spoločnosť Slovnaft, ktorá zvíťazila vďaka vysokej spontánnej znalosti medzi zákazníkmi a ich lojalite.

Na druhom mieste skončila spoločnosť Shell a na treťom OMV.

Ďalšie kategórie

Cena verejnosti

V kategórii Mastercard Cena verejnosti 2019 zvíťazila spoločnosť Lidl Slovenská republika, rovnako ako v predchádzajúcich šiestich rokoch. Prvé miesto jej zabezpečilo 27 786 hlasov, na druhom mieste je dm drogerie markt s 20 218 hlasmi a Panta Rhei so 16 924 hlasmi na treťom mieste. Zákazníci hlasovali prostredníctvom internetových stránok www.obchodnik-roka.sk od 11. novembra 2019 do 2. februára 2020. Do hlasovania sa zapojilo celkovo 44 864 ľudí.

Tlačové správy

Martinus sa stal absolútnym víťazom ocenenia Mastercard Obchodník roka

2020-03-04

Slovenskí obchodníci sa opäť stretnú v ocenení Mastercard Obchodník roka

2019-11-11
Máte otázky k oceneniu Mastercard Obchodník roka 2024? Radi vám ich zodpovieme.
Lucie Pavlů
Lucie Pavlů